close
Pussy
Lyrics:Cheer Music:Cheer

I had a cat something pretty
something small something naive
won't tell you lies won't ask you why

I love my cat something really
something bigger something guilty
it takes your time it takes your trust
so easy

I saw a cat without the social lifes
without a good day without an eclipse
nobody helps me like I did to my little pussy
give a hand to anyone anyone,anyone





我有隻貓,是這麼的可愛,這麼的纖弱,這麼的天真
牠不會欺騙我,也不會問我為什麼
我對牠的愛,是這麼的真實,這麼的廣闊,這麼的內疚

它(我的愛)要花費時間,它(我的愛)要付出信任,就是這麼簡單
一隻貓身上,不存在社會上的隔閡,也不用虛假應對,更無須輕忽漠視

沒有人會對我,像我對我的小貓那樣,對任何人都一樣,任何人...


(中文轉自ptt. Cheer板)

arrow
arrow
    全站熱搜

    nospase 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()